cz_qwerty a LTSP

Ivo Panacek ivop na jlabs.cz
Pondělí Březen 8 12:44:46 CET 2004

Ondrej Rusek wrote:

> Mrknete na http://www.gybon.cz/edunix/index.php?url=reseni.html ten problem
> tam je popsan i jak na nej. Musite udelat upravy do skriptu build_x4_cfg,
> protoze LTSP4 na vice klavesovych map nepomysli a nastaveni lts.conf
> ignoruje.

Diky za tip.

Jenze ja tam mam LTSP3. V novejsim je ocividne jiz vyssi verze XFree86.
Ale lts.conf a jeho cteni stejne musel znacne upravit.

Z vice duvodu se mi nechce prechazet na LTSP4:
- nestandardni sitova karta (onboard), kterou jsem do LTSP3 musel pridavat
- PXEBOOT
- system je v provozu, takze precho by vyzadoval odstaveni
- problem klavesnice je urcite resitelny, jen na to prijit :)
   ( a v nejhorsim si napsat vlastni mapu, do toho se asi pustim ... )
--
S pozdravem
Ivo Panáček