cz_qwerty a LTSP

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Pondělí Březen 8 13:28:40 CET 2004

Ja jsem na LTSP tento problem pred delsi dobu resil.
Vyresil jsem to tak ze jsem nainstaloval starsi verzi ltsp-x-core, ted uz
bohuzel nevim jakou (ale mohu se doma podivat), a najednou zacalo propinani
klavesnic fungovat zase normalne.
Pouzivam KDE takze nevim jestli problemy zustaly v ostatnich screenmangerech.
Dan