zdielanie paralelneho portu

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Březen 8 14:59:05 CET 2004

hello all,

googlim uz hodnu chvilu a neviem najst to co hladam.

hladam tool, ktorym by som nazdielal LPT port z linuxu (po lokalnej
sieti) na
LPT port na Windows XP. znie to trochu sialene, ja viem, ale... nejake
napady?

story: mam printer Minolta PagePro 1100L, dobra to tlaciaren, ale GDI.
sluzila az do casu, kedy doslo na upgrade na WinXP. podla informacii
minolty, XP-cka detekuju PnP hardware na rozdiel od starsich systemoch
nadvakrat, a detekcia pride tak rychlo, ze sa v tlaciarni resetne nejaky

obvod a prestane papkat prikazy (resp, ide to, ale po kazdej strane je
nutne
vypnut-zapnut printer a premazat v oknach frontu tlaciarne). pre mna to
znamena, ze
bud downgradnem masinu na <1GHz, alebo system na W9x/Me/NT, alebo takmer

novu laserovku hodim do smetia - jedno lepsie ako druhe. print-server
nepomoze,
nakolko je to GDI printer (vsetku logiku za tlaciaren robi driver).
jedine tak postavit
solo masinu s NT/9x a spravit printserver z nej, ale dalsi stroj kvoli
tlaciarni doma
drzat nechcem. linux mi na serveri bezi, uz len to vyuzit.. pojde to?
alebo chcem
nemozne?

... alebo, pustit pod linuxom nejak windows (95 postaci) ktory by
nerobil nic,
len obsluhoval tlaciaren na LPT a prijimal pozidavky po ethernete?
utopia?

many thanks
michal