j2me Wireless Toolkit

Patrik Skovajsa cracken_hc na zmail.sk
Pondělí Březen 8 18:16:59 CET 2004

>    > Nestretol sa z danym problemom niekto, pripadne ktorym smerom sa vybrat.
>
> Zadal jste tuto hlášku do Google? Co jste našel?
>
> Funguje ping localhost? Jakou verzi WTK máte? Máte nějakou
> firewall/speciální kernel? Nehraje v tom roli msec? Funguje to jako root?
> Funguje to s jiným modelem telefonu v ktoolbar?
> --
> Pavel Janík

Ping nejde a v tom bude asi ten problem. Kernel mam vlastny skompilovany 2.6.3. Tam problem nebude, vychadzal som z kamosovho .configu a len na par zmien je rovnaky.

[cracken]$ ping localhost
connect: Network is unreachable

Firewall takisto nemam, mandrake mam nadstaveny na standartnu bezpecnost. (msec - default) V pohode sa pripajam cez ppp. Nefunguje to ani ako root. Verzia: J2ME* Wireless Toolkit 2.0_01.
Nema na to vplyv vyber telefonu.

Za kazdu radu dakujem.

p.s. google mi neporadil