jak zprovoznit hru Racer 0.5

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Úterý Březen 9 01:30:55 CET 2004

Dne po 8. března 2004 08:59 jste napsal(a):
-> Dne so 6. března 2004 17:34 Martin Šanda napsal(a):
-> > Podařilo se někomu rozchodit v SuSE 8.1 hru Racer ve verzi 0.5?
->
-> Mně hra sice pod Slackware 9.1 jede ale docela rád bych se zeptal
-> jestli ji někdo hraje na nvidia kartách s více fps než-li 1 :o) . Mám
-> GeForci 2Ti (AthlonXP 2800+,512MB RAM) a dává mi to tak 1fps.
-> Jinak veškerá jiná akcelerace (TuxRacer,atp) jde v pohodě.
-> Pokud někdo řešil něco podobného, moc děkuji za radu.

Narazil jsem na stejný problém po té, co jsem nainstaloval verzi 0.5 z téhle
adresy:
http://gd.tuwien.ac.at/opsys/linux/sf/r/racer-installer/racer-0.5.0.x86.run

Kdesi na ROOTu v diskusi jsem narazil na radu, že je třeba změnit v gfx.ini:
project_shadows z 1 na 0, ale to mi nepomohlo. Až bude čas, tak se v tom chci
ještě povrtat, ale teď na to jednoduše nemám čas, sna někdy jindy :o(

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Tento e-mail určitě neobsahuje žádné viry, protože nepoužívám operační systém
Windows.
Šandíkovy webové tipy:

http://www.cb.cz/casopis/cislo.php?0208_tema3 Jan Heller - Kažte všemu
stvoření!
Citát na závěr:

Přiznávám, že 2 x 2 = 4 je výborná věc; máme-li však pochválit všechno, řekl
bych, že 2 x 2 = 5 je rovněž půvabné.

 						Dostojevskij