Sun Enterprise

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Úterý Březen 9 10:16:49 CET 2004

On Tue, 9 Mar 2004, Igor Bujna wrote:

> Zdravim,

> dostal se mi do roky server Sun Enterprise E220R s CPU UltraSparc IIi
> 1x450Mhz. Chtel jsem se zeptat jakou distribuci linuxu (mozna i bsd) lze
> na tomto stroji zprovoznit.

AFAIK tak z hlavnich distribuci jsou na sparc64 portovane jen Debian a
Gentoo. S Gentoo na sparcich mam zatim spis spatne zkusenosti a navic by
se vam to kompilovalo tak mesic. <g>

Debian funguje naprosto normalne, krome par drobnych odlisnosti nepoznate
rozdil mezi Debian/x86 a Debian/sparc. Doporucuju.

Pak existuje nekolik sparc-only projektu (Ultra-linux a podobne), ale
vetsinou jsou mrtve.

Z *BSD jsem chvili zkousel FreeBSD na Ultre 10. Nejak to fungovalo, ale
podpora HW byla dost zalostna. Jeste by tam melo bezet NetBSD, k tomu jsem
se zatim nedostal.

-- Honza Houstek