vytuhla mi klavesnice

Barton Jaroslav jaroslav.barton na sh.cvut.cz
Úterý Březen 9 12:05:20 CET 2004

No hned jak to prestalo jit, tak sem zkusil jinou klavesnici a to bez
uspechu. Ledka od numlocku zacne svitit a podobu co nefunguje
sviti(coz by znacilo spis neco SW). A jak zacne fungovat, tak
zhasne.Jinak na MB se zkusim podivat, jestli neni nejaky v HW.

Jarda