Namiesto HOME,END keys v bash pod X iba tilda

petr cezar konf_for_all na seznam.cz
Úterý Březen 9 12:31:49 CET 2004

dobry den,

no ja bych rekl, ze to nebude ani tak problem bash_e jako spis toho
x-terminalu v nemz pracujete... ktery pouzivate? xterm, rxvt, konsole,
gnome-terminal, ...?

napriklad v 'konsole' jde nastavit na karte 'relace' klavesnici na
'XTerm (XFree 4.x.x)'. jak se to dela u jinych nevim

snad vam to pomuze
-petr