Fw: Prikaz make mrproper v tvorbe Linux from scratch.

Petr Hertl hertlpetr na centrum.cz
Úterý Březen 9 16:58:09 CET 2004

Delam si vlasni Linux From Scratch system a narazil jsem na problem. Delam to podle knizky Linux from Scratch 5.0. (www.linuxfromscratch.org)
Chtel jsem nainstalovat Linux-2.4.22 headers. Pise se tam abych napsal prikaz "make mrproper" aby se mi vycistil kernel tree. Kdyz to zadam tak mi to napise hlasku: make:*** No rule to make target `mrproper´. Stop. Co po me chce? A v jakym adresari to chce udelat? Potom mi to napise jeste kdyz zadam prikaz: "make include/linux/version.h" chapu to jako ze je spatne zadana cesta k souboru, ale v knizce to je takto napsany a ja nevim jak to mam udelat jinak. A u prikazu "make symlinks" je to to samy.
V te knize je to na (www.linuxfromscratch.org) strane 66 dyby se na to nekdo chtel podrobneji podivat.
Predem diky za radu.
Petr Hertl.