Fw: Prikaz make mrproper v tvorbe Linux from scratch.

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Úterý Březen 9 17:18:23 CET 2004

On Tue, 9 Mar 2004, Petr Hertl wrote:

> Delam si vlasni Linux From Scratch system a narazil jsem na problem.
> Delam to podle knizky Linux from Scratch 5.0. (www.linuxfromscratch.org)
> Chtel jsem nainstalovat Linux-2.4.22 headers. Pise se tam abych napsal
> prikaz "make mrproper" aby se mi vycistil kernel tree. Kdyz to zadam tak
> mi to napise hlasku: make:*** No rule to make target `mrproper´. [...]

Aneb snazim se postavit Temelin podle knizky "Postavme si vlastni jadernou
elektrarnu snadno a rychle". Zrovna dnes jsem si obstaral regulacni tyce,
ale kdyz jsem je zkousel strcit do turbiny, tak se to rozbilo. Co delam
spatne? Vzdyt v knizce psali, ze ty tyce se maji spustit, kdyz chci
elektrarnu vypnout ...

Ted vazne. Opravdu bych se vas nerad dotknul, ale jste si jisty, ze si
chcete vyrobit vlastni linuxovy system, kdyz ani nevite, jak funguje make?
Pokud byste to vedel, tak byste take tusil, ze ho je treba spoustet v
adresari, kde je prislusny Makefile. V pripade jadra je to adresar
linux-x.y.z vznikly po rozbaleni zdrojaku kernelu (nejen kernelovych
hlavicek). V nem target mrproper je.

-- Honza Houstek