regex (+awk)

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Březen 9 17:31:27 CET 2004

hi,

> 07:59:59 2004
> Tue Mar  9

> Zkusil jsem to v bashi. Vysledek je v priloze.

teda pane kolego... nebol som chvilu pri maili, a ked som prisiel, tak
ste mi
doslova vyrazili dych. prvykrat ochotou, a druhykrat tym, ze to
zafungovalo
na 100%. smekam klobouk pred vasou bashovou virtuozitou! neskutocne. ked
ste to
uz vyriesili za mna, tak si aspon davam zavazok, ze ten skript nezacnem
pouzivat
kym nebudem vediet co vsetky tie konstrukcie znamenaju :o) mockrat
dakujem!

michal