phpMyInventory

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Březen 9 20:13:17 CET 2004

David Michal wrote/napsal:
: Zdravim,
: Hledam nejaky nastroj, kterym si budu moci sledovat konfigurace a soucasti
: HW, dale nainstalovany SW a licence a pote neco jako servisni knihy ke
: kazdemu kusu HW, pripadne se sledovanim posledni profylaxe. Z free projektu
: jsem nasel zatim pouze phpMyInventory, znate nekdo tento produkt? Posledni
: jeho verze na sourceforge je z ledna minuleho roku, trosku se bojim zda neni
: zastaven vyvoj. Pripadne neznate nekdo nejaky podobny produkt? Pokud mozno
: free. Nechci od nej aby my prolezal sit a hledal co kde mam, data mu budu
: zadavat sam.
: Diky,
: David

      Existuje ještě irm (hledejte v googlu), ale nevím jestli splňuje
vše, co od něj požadujete. V Debianu je jako balíček irm.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster