Postfix a samassassin

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Březen 10 13:12:32 CET 2004

Jiří Volf wrote/napsal:
: Dobrý den,
:
: mám bránu (woody), kde mi běží Postfix, který pouze přeposílá poštu na MTA
: ve vnitřní síti (Exchange). Nainstaloval jsem spamassassin, který bych chtěl
: pro Postfix použít.
: Hledal jsem, jakým způsobem zařadím spamassassin do zpracovávacího
: řetězce, ale nenašel jsem nic, co by mi fungovalo.
: Napadlo mě použít kombinaci spamc+spamd, ale spamd neumí přeposlat poštu
: zpět na localhosta pomocí SMTP (alespoň já jsem nenašel žádný způsob).
:
: Jakým směrem se dáti? Googloval jsem, ale nic jsem nenašel.

  Použít amavis-new

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>