cestina v sambe verze 3.0.2 versus v. 2.2.x

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Středa Březen 10 13:36:07 CET 2004

Odhaduju, že staré soubory jste nepřeložil z ISO do UTF8. Samba předpokládá,
že když jí napíšete, ža jména jsou v UTFá, tak jsou v UTF8 a podle toho je
také předává Windows, tedy špatně.
Já se chystám na stejný zvrat - budu si ale asi muset napsat prográmek na
překlad starých jmen. Prozatím zůstanu u 852.

M. Vancl