IBM Thinkpad340 + Debian 3.0r2

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Středa Březen 10 14:42:33 CET 2004

On Wed, 10 Mar 2004, BOBO wrote:

> Asi jsem se opravdu zeptal blbe. Myslim, ktere diskety si pro instalaci
> pripravit. ROOT,

Z te urcite ne, ta se pouzije az jako druha.

> RESCUE nebo IDEPCI...

IDEPCI pro vas asi nebude. Pouzijte RESCUE.

> Z navodu mi to pripada trochu nejasne, pokud chci instalovat na notebook
> z MCA sbernici. Proste vzdy zacne cist disketu a zustane to vytuhle.

Aha, takze se to ani nedostane do SYSLINUXu? To je zavadec na te diskete,
umozni vam precist si nejakou napovedu a vybrat kernel + parametry, ktere
bude bootovat.

> O hardware zavadu se urcite nejedna.

Jestli tam bezi nejaky DOS, tak je mozne linux spustit z nej. Bud primo tu
Debiani instalaci, nebo nejaky vlastni kernel pripraveny primo pro ten
stroj.

-- Honza Houstek