IBM Thinkpad340 + Debian 3.0r2

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Středa Březen 10 14:54:03 CET 2004

On Wed, 10 Mar 2004, BOBO wrote:
> Asi jsem se opravdu zeptal blbe. Myslim, ktere diskety si pro instalaci
> pripravit. ROOT, RESCUE nebo IDEPCI... Z navodu mi to pripada trochu
> nejasne, pokud chci instalovat na notebook z MCA sbernici. Proste vzdy
> zacne cist disketu a zustane to vytuhle. O hardware zavadu se urcite
> nejedna.
No Debiana neznam, ale mam NB IBM TP720C - taky s MCA sbernici.
Pripravil jsem si disketu s jadrem, ktere jsem si musel nejdriv
zkompilovat jinde. MCA sbernici musis mit primo v jadre (lze i jako modul,
ale pak musis vyrobit i initrd.img). Dale je potreba na IBM notebookach
nastavit parametr pri bootovani, neco jako ibm floppy.
Osobne jsem nakonec skoncil u Caldera DRDOSu a Slackware 7.? na umsdos.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vghur.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VGHUr            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639