Začala fungovat Ebanka s Konquerorem 3.1.4

Zdenek Bohm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Březen 10 15:13:39 CET 2004

> s hrůzou jsem zjistil, že přítelkyně neznajíce nic jiného než konqueror a
> kmail prostě pustila  konqueror a jala se platit na Ebance  -  a ono ji to
> fungovalo :))))))

Hmm, to ja zas mam jeden neprijemny zazitek s dosud (v mych predstavach)
neposkvrnenou eBankou - v Mozille pod Linuxem se mi nepovedlo provest
nahlaseni vyberu hotovosti. Takze to po dlouhem boji za me nakonec
musela zadat pres MSIE slecna na hotline (za poplatek 20 Kc). Bavil jsem
se o tom nasledne i s "ajetaky", kteri mi sice rekli, ze az se mi to
opet stane (no nevim, kdy zas potkam nejakeho cvoka, co mu budu muset
platit 500 000,- hotove :-))), ze mam kontaktovat primo je (to predtim
neslo - prikaz jsem musel podat v nedeli a to oni nemakaji), ze se na to
zkusi podivat, ale ze mi nic nemuzou zarucit, neb eBanka oficialne jine
prohlizece nepodporuje :-(

Preji hezky den (to ja ne, to mi pak rekli oni...)

S pozdravem Zdenek Bohm