skript

Jiri Pidrman jpidrman na volny.cz
Středa Březen 10 15:37:08 CET 2004

Dne st 10. března 2004 15:12 jste napsal(a):
> hraji si s jednim skriptem a nejde mi do hlavy vysledek.
>
> zde je jeden radek skriptu:
>
> (echo "dumping..." >> $logfile; sleep 5; echo "dumped..." >> $logfile)|
>   (echo "restore completed." >> $logfile)
>
> a mam za to, ze se ma vykonat nejprve prvni zavorka a vystup z ni predat
> do druhe zavorky (takto radek nedava smysl, ale po odladeni budou
> prikazy v zavorkach nahrazeny: "vdump ... - | vrestore ... " ale protoze
> trvaji cca 2hodiny, nehodi se to pro testovani).
>
> takze ocekavam logfile:
> dumping...
> dumped...
> [...]

Funguje to tak, ze vystup ze zavorky se predava do druhe zavorky hned jak je
dostupny. A jelikoz prikaz echo neceka na zadny vstup, zapise se druha
"restore completed..." ihned.

chovani se zmeni, pokud prikaz trochu zmenite:
(echo "dumping..." >> $logfile; sleep 5; echo "dumped..." >> $logfile)|
(cat>/dev/null; echo "restore completed." >> $logfile)

J.Pidrman