skript

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Březen 10 16:26:09 CET 2004

On Wed, Mar 10, 2004 at 03:39:05PM +0100, Ivo Panacek wrote:
> [...]

Nejdrive se spousti prikaz za pajpou, aby vytvoril stdin, kde bude
poslouchat. Pak teprve se pusti prikaz nalevo od pajpy a zacne chrlit
data. Kdyby se spustil jako prvni, nevite kam by asi ta data tekla?

> Domnivam se, ze chyba je u vas a ze se to chova spravne:

Pocitac je zarizeni, ktere vzdycky dela co delat ma, ale nikdy ne to, co
chceme :-).

> Takze poradi tech "dumping" a "restore completed" je relativne (asi) nahodne,
> jen ten prvni je asi trochu driv na rade, zatimco pote ta prvni zavorka
> 5 vterin ceka a az pak pripise to "dumped.

Ja bych nerekl, ze je to nahodne.

Vubec nejlepsi by bylo, kdyby se tazatel podival do archivu. Asi pred
rokem to tu Peak vysvetloval.

> Vase ocekavani by se asi splnilo, kdyby proces v te prave zavorce
> cetl stdin, protoze pak by musel pockat, az mu do nej neco prijde,
> nebo az ho to zavre. Takze treba takto:

To by me zajimalo, jak kernel, kterej forkuje ty procesy pozna, jestli v
ty zavorce bude spoustet program, ktery bude poslouchat na stdin <g>.

-- Dalibor Straka