jak ziskat vystup z remote klavesnice

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Středa Březen 10 16:37:21 CET 2004

Dobry den,
  resim nasledujici problem. Mame tu embded zarizeni a portujem na nej
Xwindows. Pokud pouziji "klasicky X-ka" tak vsechno funguje jak ma. Ale
vzhledem k tomu ze si to bere pomerne dost pameti. Rozhodli jsme se pro
tiny-X. Stavajici stav je takovy ze funguje vystup na obrazovku a vstup
z point device. Nefunguje vstup z klavesnice ktery v X-kach funguje.

Aby to nebylo az tak jednoduche tak to funguje tak ze zarizeni nema primo
klavesnici ale je privedena pres IR. Ale v tom bych zrejme problem
nevidel. Protoze jak jsem jiz zminoval tak na klsickych X-kach to
funguje.

Prosel jsem zdrojaky jak klasickych X-ek tak tiny X a co se tyce
inicializace klavesnice tak jsou tam jiste rozdily, ale dle meho nazoru
ne tak velke aby to nefungovalo. A presto to nefunguje :))

Proto bych se rad zeptal zda-li nekdo nevi co je vsechno potreba udelat
aby fungovalo nasledujici:

-------------------------------------
pripojim se telnetem na embded zarizeni, spustim program a do tohoto
programu mi pujde vystup z klavesnice od embded zarizeni.
-------------------------------------

pokud udelam u klasickych X-ek nasledujici ta dostanu skutecne nejaky
vystup:
# X&
# lsof | grep X | grep tty
 X         1489 root    4u   CHR        4,1            167421 /dev/tty1
# DISPLAY=:0 /usr/X11/bin/xterm -e cat /dev/tty1

a poslu nejaky signaly od klavesnice pak se mi do xtermu skutecne
vypisuji ridici znaky jdouci na ridici terminal. Toto se mi s tiny-X
nedari. Pritom na PC to funguje i s tiny X...

--
  KLoK