kernel 2.4 & moduly

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Březen 10 18:15:35 CET 2004

marek cervenka napsal(a):

> nechtelo by se nekomu rozvest jak to dale funguje co se tyce optimalizaci
> jednoho configu na vice procesoru?
> ono totiz nestaci
> nastavit 486
> make dep; make bzImage
> nastavit athlon
> make dep; make bzImage
>
> ale je treba zaloha .config;make mrproper;nakopirovani .config; make
> oldconfig

Stačí make clean, make menuconfig nastavit CPU a dále standartně

Pokud máš config od jiného jádra tak před make menuconfig dát make
oldconfig.

Prostě musí se smazat preložené soubory tj *.o a to dělá make mrproper
(smaže vše) nebo make clean smaže pouze *.o :-)

> zajimalo by mne proc? a jak je to udelano ve 2.6
> patri mezi optimalizace i neco jineho nez instrukcni sady procesoru?

|    ICQ    179223500                    |