zvlasny problem z firewallom

Tomas Ferster tomasferster na zoznam.sk
Čtvrtek Březen 11 09:47:15 CET 2004

Mam takyto problem. Mam firewall na PII 500MHz, RedHat 9, jadro 2.4.23 opathovane na BridgeNF (to je ta vec aby sa aplikovali iptables cez bridge). V kancelarii mam skusobny server, ked pred neho dam firewall (na nom so ho vlastne vzdy skusal) tak vsetko bezi ok. Ked ten firewall dam na salu pred normalny server klesne priepustnost asi na 10KB/s. Bez neho to bezi asi 9500KB/s, ale skusobny server bezal stale asi 8700KB/s ci s firewallom alebo bez rozdieli boli iba nepatrne. Potom som spravil pokus a dal som firewall iba za svoj PC a bez problemov som cez neho pristupoval na oba serveri.Nechapem to, lebo ten firewall je vlasne bridge cize nema ip nieko nemeni adresny priestor len obcas stopne niaky ten paket, proste inteligentnejsi kus kablu. Ma niekto napad co to moze sposobovat?