Odp: RE: Re: spojení spamassassin a sendmail

jaroslav.linhart na dev-net.cz jaroslav.linhart na dev-net.cz
Čtvrtek Březen 11 11:15:39 CET 2004

Mužete mi napsat nebo posta kde najdu jak integrovat. Mam sendmail,
spamassassin, spamass-milter víc nic.
Děkuji
Jaroslav Linhart

                 No ftip kolegy spocival v tom, ze spamass-milter se
integruje
uplne stejne... via Milter rozhranni muzete mit tech filtru kolik
chcete...