Re: Re: spojení spamassassin a sendmail

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Březen 11 11:12:55 CET 2004

On Thursday, March 11, 2004 10:52 AM [CET],
jaroslav.linhart na dev-net.cz <jaroslav.linhart na dev-net.cz> wrote:

> Chci řešit propojení spamassasin se sendmailem proč do toho mám
míchat
> amavis a kontrolovat viry to je další krok.
> Naistaloval jsem spamass-milter ale ještě pořád nevím jak integrovat
> sendmailem.

ja pouzivam spamassasina tak, ze jej vola amavis. Ze existuje
spamass-milter jsem se prave dozvedel :-)

Ale melo by to byt analogicke. Spusti se spamass-milter ten otevre
nejaky komunikacni socket. Jmeno socketu se uvede do konfigurace
milter rozhrani v nastaveni sendmailu...

D. Toman