Fw: linux router s VPN

Filip Pohronsky filip na pohronsky.sk
Čtvrtek Březen 11 15:14:58 CET 2004

Kedze je toto moj 1.prispevok, posielam ho  este raz.
Medzi casom som objavil http://lr101.linux-it-solutions.de/ a po prehrabani
celeho menu som nenasiel postup instalacie, totiz ci sa to da nainstalovat z
bootovatelneho cd? Totiz RootFS nie je standardne balenie instalacnych
balickov, ak sa posledny release vobec da nazvat balickom.

Filip

----- Original Message -----
From: Filip Pohronsky
To: linux na linux.cz
Sent: Thursday, March 11, 2004 8:39 AM
Subject: linux router s VPN

Dobry den,
prosim vas, poradte mi kde zacat so zhromazdovanim informacie ako si
postavit vlastny firewall s routrom medzi intranetom a internetom, ktory mi
podpori VPN pripojenie z pobocky na centralu, kde na pobocke bezi windows
2000 a na strane centraly by tuto sluzbu mal poskytnut linux.
Je k tomu vhodna distribucia mandrake?  Ja pouzivam ako server. Alebo by ste
doporucili napr. FreeBSD?
Je standardne podporena v mandrake aj ipsec?
Alebo radsej odporucate FreeS/WAN projekt, ktory od posledneho release sa
zacal uzatvarat?
Alebo mi odporucite uplne iny diskusny list?

Dakujem za vas cas.
Filip