ICQ klient a cestina u MSWin

Stanislav PETR stanislav.petr na glux.cz
Čtvrtek Březen 11 15:17:00 CET 2004

Dobrý den,
11. března 2004, 14:39:37, napsal jste:

pd> Dobry den,

pd> nedostal jsem relevantni odpoved na minuly dotaz ohledne cestiny v GAIMU, tak
pd> znovu. Existuje prosim ICQ klient, se kterym bych mohl komunikovat cesky s
pd> uzivateli MSWindows/Miranda, MSWindows/Starsi ICQ? Zkusil jsem uz SIM,
pd> KOPETE, ale stale musim psat bez hacku. Oni neznaji Unicode, me se jejich
pd> zprava zobrazuje dobre, oni bud vidi nesmysly, nebo vubec nic.

SIM-ICQ urcite Unicode umi (sim-icq.sourceforge.net). Pouzivam primo
jejich RPM pro Fedoru a jede to (pod KDE vse v UTF-8).

--
S pozdravem,
 Stanislav PETR