zvlasny problem z firewallom

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Čtvrtek Březen 11 20:25:14 CET 2004

Mel jsem podobny problem. Bylo to v konektoru u TP kabelu. Když jsem s nim
zakvedlal, z rychlosti 128kb to stouplo na 215kb, coz je celkem rozdil.

Filip Flajšar

-----Original Message-----
From: Tomas Ferster [mailto:tomasferster na zoznam.sk]
Sent: Thursday, March 11, 2004 9:47 AM
To: linux na linux.cz
Subject: zvlasny problem z firewallom

Mam takyto problem. Mam firewall na PII 500MHz, RedHat 9, jadro 2.4.23
opathovane na BridgeNF (to je ta vec aby sa aplikovali iptables cez bridge).
V kancelarii mam skusobny server, ked pred neho dam firewall (na nom so ho
vlastne vzdy skusal) tak vsetko bezi ok. Ked ten firewall dam na salu pred
normalny server klesne priepustnost asi na 10KB/s. Bez neho to bezi asi
9500KB/s, ale skusobny server bezal stale asi 8700KB/s ci s firewallom alebo
bez rozdieli boli iba nepatrne. Potom som spravil pokus a dal som firewall
iba za svoj PC a bez problemov som cez neho pristupoval na oba
serveri.Nechapem to, lebo ten firewall je vlasne bridge cize nema ip nieko
nemeni adresny priestor len obcas stopne niaky ten paket, proste
inteligentnejsi kus kablu. Ma niekto napad co to moze sposobovat?