zvlasny problem z firewallom

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Březen 11 22:03:34 CET 2004

Dne Thu, Mar 11, 2004 at 06:54:58PM +0100, Ivo Hanuska napsal:

> Možná se Vám budu zdát divnej, ale jaká je ta linka mezi výstupem z toho
> Vaseho FW a providerem. Je to rádio? Pokud ne, co to je?

Radio je za dalsim routrem. Nicmene problem je zrejme uz mezi firewallem a
routrem. Jeste jsem vymyslel konspiracni teorii, jak se moje testovaci
realtek karta s routrem domluvi v pohode a super draha 3com vubec. nicmene
tim domluvenim nemyslim takovou trivialitu jako jednou half a jednou full
duplex.

> Nezdá se mi, že by počítač s tak vysokým výkonem způsoboval nějaké problémy.

Me je to taky nejake divne. A google mlci.

zdravim
dan