modem

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Březen 12 10:56:57 CET 2004

On Friday 12 of March 2004 09:19, ŠTEFL Martin wrote:
> Dobry den,
> na NTB IBM R32 pri vytaceni modemem mi vytci cislo 2x asi o 2 sec.
> tak se nelze nikam nepripojit. Max 3 cisla jsem schopen vytocit.
> Nevite nekdo co s tim?

pro ucely archivu a mozneho budouciho vyuziti:

- slmodem-2.7.14 nefunguje tak, jak by mel. Alespon nefunguje s ThinkPad R32 a
chipsetem Intel Corp. 82801CA/CAM AC'97 Modem (rev 02) (lspci 2.1.10)

- overili jsme spolecne s p. Steflem, ze funguje verze 2.7.9. Sice vypisuje
do /var/log/messages osklive hlasky ve stylu "This driver is not compatible
with the installed modem codec.", ale modem funguje dobre.

- na mem R31 funguje i verze 2.7.10

--
Zdenek Pizl
UZ MATE MANDRAKE 10? - http://www.linuxcd.cz/content/index.php?target=showlist