ICQ klient a cestina u MSWin

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Březen 12 11:50:55 CET 2004

On 12. Mar, 11:03 AM CET, Petr Hanousek <phanousk na students.zcu.cz> wrote 14 lines:

> No to co neznaj oni vy na svem stroji neovlivnite, nebo ano? Treba do
> mirandy existuje plugin se jmenem srmm_mod, pripadne srmm_unicode,
> ktery unicode znaky v mirande zprovozni. Byt vami tak doporucim ostatnim
> update.
> PH

Myslím, že to není nutné, protože v Menu->Options->General je položka
Localization a mám začrtnuto Central European (CP1250) a česky si píšu se
všemi windowsáky i tučňáky :) Kdysi mi to taky nepsalo česky, ale tato verze
1.2.6. SSL je v pohodě, a byla i předchozí

MK