prechod z RAID 0 na RAID 5

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Březen 12 12:22:56 CET 2004

	No řekl bych, že i z hlediska teorie je to pitomost, jo to kdyby
jste chtel RAID4 a dokazal presvedcit pole, ze ten paritni disk je ten
"novy", pak ano... RAID5 ma distribuovanou paritu v ramci vsech disku...
a vy na tech dvou mate data stripovana...

BTW neni RAID0 dokonce jen "linearni" oblast bez stripingu? Zrovna se mi
to nechce hledat...