Linux "krade" pasmo widlim

Juraj Vaclavik vaclavik na ujp.cz
Pátek Březen 12 13:02:10 CET 2004

Dne pá 12. března 2004 08:18 jste napsal(a):
> Tuto situaci nemam doma. Dotaz jsem posilal, zda se s touto situaci jiz
> nekdo setkal. Jinak bych vec proveril a mel vice informaci. Asi je to
> moc teoretickych dotazu bez praxe. Beru zpet.

Dobrý den,
děje se nám něco podobného. Máme síť ~ 80 PC (~60 Widlí, ~10 Linuxů a zbytek
DOS (ControlPanel), připojení na inet pevnou linkou 128 kb/s. Reklamuje to
pouze 1 uživatel na win xp a nepřišli jsme na to proč. Linka je sice obstojně
zatížená, ale na Linuxu běžně dosáhnu 2-14 kB/s, zatímco uvedené Widle ani
při minimální zátěži nepřekračují 2kB/s a většinou se drží na 0,8kB/s. Jak je
to u dalších jsme nezjišťovali. Widle 98 zřejmě tento problém nemají -
nevšimli jsme si něčeho takového.

--
zdravím

Ing. Juraj Václavík