Pokus s novým kernelem na dálku

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Pátek Březen 12 13:38:13 CET 2004

Zdravím ještě jednou !

Neuměl byste mi někdo poradit, jak relativně bezpečně odzkoušet nový kernel
na stroji, u kterého nejsem fyzicky přítomný ?
Mám tam lilo. Jde mi o něco jako časově omezená (nebo jen na jedno použití)
default volba v lilo.conf.
Důvod - stejně jako v předchozím dotazu, u mašiny není obsluha od které bych
mohl žádat složitější úkon než vyp/zap (navíc tam nemají ani monitor ani
klávesnici :-)

Něco na ten způsob mají tuším routery Cisco pro usnadnění vzdálené správy, i
když uznávám, je to trochu odlišné - před zahájením riskantních změn
konfigurace si nastavím časovaný reboot - pokud ho nezvládnu kvůli chybě a
ztrátě spojení zastavit, o změny sice přijdu ale router je alespoň funkční.

M. Vancl