Pokus s novým kernelem na dálku

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Pátek Březen 12 14:15:18 CET 2004

man lilo:

        -R command line
               Tato volba uloží standardní příkazovou řádku pro příští spuštění
               zavaděče.  Zavaděč tuto řádku smaže: toto je  pouze  jednorázový
               příkaz. Je typicky používán v skriptech pro reboot.

novej kernel jako dalsi, ne defaultni. Kdyz nenabehne, po telefonu donutte obsluhu
v serverovne at stouchne do resetu a mate zas puvodni default kernel ...

--
Martin Proks
Tel: +420 225 115 431         Tel: +420 224 357 416