Internetove bankovnictvi GECB

Horák Daniel horak na sitmp.cz
Pátek Březen 12 14:26:45 CET 2004

> Nevím jestli máte ten stejný problem jako já
> Ale taky mi s Javou 1.4 nechodila banka (Živnobanka).
> Problém byl v tom, že Java 1.4 nepoužívá certifikáty s prohlížeče
> ale s úložiště JKS (přiznávám že se v tom moc nevyznám).
> Ale stačilo dané certifikáty naimportovat do úložiště JKS,
> nastavit plugin
> JAVY
> aby s nima pracoval a pak již vše fungovalo ok.

Po mirnych potizich dostat certifikat do Javy (bylo nutne certifikat
vyexportovat z IE jako PFX, original v P12 nesel) koncim stale stejnou
chybou "Spojeni se serverem bylo preruseno. Blablabla".

			Dan

PS: Sranda (nebo spis tragedie) je, ze skoro vsechny ceske banky
pouzivaji stejny SW (GEMINI od www.ibs.cz).