spojeni amavis (SA) a postfix (bylo: RE: spojení spamassassin a sendmail)

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Pátek Březen 12 14:51:38 CET 2004

Lze k takovemu chovani dokopat i kombinaci postfix - amavis(spamassassin)?
Ja to mam vcelku standardne (z postfixu pres lmtp-filter do amavisd ...) a
to se tak nechova ...

Zdenek Prchal