Internetove bankovnictvi GECB

Radek Žuja zuja_radek na hortim.cz
Pátek Březen 12 15:44:34 CET 2004

No ja jsem to nastavoval pro windows.

A bylo to způsobeno tím, že od verze 1.4 již plugin při stahování Appltů
nevyužívá služeb prohlížeče, tak jak tomu bylo ve
všech předchozích verzích, ale stahuje Applty sám. Je-li potom v internet
aplikaci využita klientská autentizace pomocí
SSL certifikátu, musí i plugin při stahování Appltů disponovat klientským
SSL certifikátem.
Klient tedy musí kromě standardního importu SSL certifikátu do prohlížeče,
importovat certifikát i do pluginu.

Nevím jeslti je to na linuxu stejné ale předpokládám že ano.

Plugin 1.4.x bohužel sám neobsahuje možnost, jak do něj certifikát
importovat.
Pod pojmem importovat se přitom myslí dostat certifikát ze standardního
úložiště PKCS#12
do úložiště typu JKS a nastavit plugin tak, aby s tímto úložištěm pracoval.

Celý proces importu certifikátu do pluginu se skládá z následujících kroků:

 Import a export certifikátu

 Import a export certifikátu do a z MS IE Exploreru  (při importu je nutné
označit certifikát jako exportovatelný,
při exportu pak  potvrdit export privátního klíče) - tento krok je nutný
kvůli nekompatibilitě certifikátů
generované prostřednictvím IAIK knihoven a SUN implementací.

Kopírování certifikátu do standardního úložiště JKS

na to jsem použil aplikaci KeyTool GUI 1.7

Nastavení parametrů pluginu
V pluginu v záložce Advanced je nutné doplnit následující parametry do pole
JAVA Runtime Parameters.
Jedná se o následující parametry :
       -Djava.protocol.handler.pkgs=com.sun.net.ssl.internal.www.protocol
       -Djavax.net.ssl.keyStore=C:/mykeystore