IPTABLES - pristup k netu... - castecne vyreseno

Michal Koblizek m.koblizek na seznam.cz
Pátek Březen 12 18:59:08 CET 2004

Po nasmerovani kolegou zde z konference, se mi podarilo najit pricinu - SQUID. I pokud sem ve skriptu
nepresmeroval odchozi pozadavek na SQUIDA, stejne vsichni uzivatele brouzdali pres nej.
Takze SQUIDA sem pro jistotu odinstaloval a ted resim dalsi problem. Nevite jak presvedcit Squida tak,
aby povoloval pristup de facto podle IPTABLES?
Vim, ze to jde nejak primo ve Squidovi - ze se v jeho konfigu primo povoli jednotlivy uzivatele, ale pripada mi zbytecny, mit 2x pravidla pristupu. Jedny Iptables, druhy Squid.
Pred tim sem mel Squid nastavenej jako transparent proxy. Mam pocitanou linku, takze by se mi jakykoliv usetreni kapacity hodilo.

S pozdravem Michal Koblizek