cbq omezeni IN a OUT

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pátek Březen 12 20:47:29 CET 2004

On Fri, 12 Mar 2004 632E56 na atlas.cz wrote:

> Asi jsem to napsal spatne ale jednalo se mi o to kdy eth0 ukazuje do
> vnitrni site a eth1 do inetu to jsou dve rozhrani. A cbq.init omezi
> vzdy odchozi smer na eth0 a eth1 tim ale dojde ke slouceni pasem do
> dvojnasobku.

Coze? Chcete nam namluvit, ze vam ta konfigurace CBQ scita odchozi a
prichozi traffic? Bez muzeni se priznavam, ze s CBQ mam zkusenosti male az
zadne (zacal jsem se shapingem zabyvat az v dobe, kdy uz svetu zacinalo
vladnount HTB a CBQ znam temer vyhradne jen teoreticky). Nicmene to, co
popisujete, IMHO neni v CBQ normalnimi prostredky mozne nastavit.

Toto scitani ingress a egress prave umoznuje IMQ, ale podle vyjadreni
lidi, kteri ho jeste pouzivaji, zrovna tohle s IMQ moc dobre nefunguje.

-- Honza Houstek