pripojeni na Oracle 9i

Lubos Kolouch kolcon na kolcon.net
Neděle Březen 14 12:05:32 CET 2004

Dobry den vespolek,

ptal jsem se na tuto vec jiz predcasem, ale od te doby jsem
nepokrocil, takze to zkusim znova:

"Jak se dostat z linuxu (mandrake) na oracle 9i, bezici
na jinem unixovem stroji na siti"?
stroj, port, jmeno, heslo, znam (ve windowsech IT vytvorilo
DSNko pres ODBC, takze pripojeni funguje)

Nejlepe, abych si mohl v OpenOffice delat sql query a vysledky
natahovat do toho jejich spreadsheetu.

Zkousel jsem navod jak to rozchodit pred gODBCConfig podle
navodu pro mysql, ale bez uspechu (= nepripojilo se to a
nevim proc).

Dekuji za radu nebo nejlepe konkretni postup pokud jste
to nekdo rozchodili.

Kolcon

PS. Slysel jsem ze snad Oracle ma v sobe nejaky linuxovy
tool ale nemuzu ho najit (oracle.com je ponekud neprehledne
a z naseho IT ho nemuzu dostat)