puvodce tcp/udp spojeni

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Neděle Březen 14 13:14:36 CET 2004

On Sun, 14 Mar 2004 10:50:50 +0100
"Ivo Hanuska" <hanuska na ip-sec.cz> wrote:

> Neomlouvejte se a čtěte manuály!
> Znova.
>
> netstat -p
>
> IH
dd,

-p, --program
  Show  the PID and name of the program to which each socket
  belongs

Četl jsem to (a už i předtním, než jsem se podruhé ptal)... Z toho jsem
pochopil, že -p vypíše programy, kterým otevřený socket naleží... ale mě
by zajímalo, který program spojení otevřel, když místo PID/program name
je pomlčka. To jsem v manuálu nenašel. Nebo mám nějakou špatnou verzi
manuálové stránky?

To další doporučené lsof, za což děkuji mi vypíše (konkrétně lsof -i)
seznam ve kterém je wget jednou, ale narozdíl od netstat -p se dozvím,
že to je wget. Nedozvím se ale nic o portech označených netstaem
TIME_WAIT.

S pozdravem
PaD