Mrznutie X s drivrami NVIDIA a kernelom 2.6.3

Patrik Skovajsa cracken_hc na zmail.sk
Neděle Březen 14 19:18:29 CET 2004

> Stretol sa niekto s podobnym problemom, uz niekolko dni pouzivam nove jadro 2.6.3 a obcas sa mi stane ze mi zamrznu X-si. V logoch najdem vid. nizsie. Driver nvidia je cerstvo stahovany a predtym som s nim ziadne problemy nemal.
>
> za odpoved vopred DAKUJEM
>
> Mar 11 22:09:10 localhost kernel: Badness in pci_find_subsys at drivers/pci/search.c:167
> Mar 11 22:09:10 localhost kernel: Call Trace:
> Mar 11 22:09:10 localhost kernel:  [<c01e142d>] pci_find_subsys+0xcd/0xe0

Updatol som na 2.6.4 a problem sa opakuje.
Vzdy mi po nejakom case nie je vzdy ten isty od 5 minut do 1 dna +-. A nikdy sa to nestane pri rovnakej udalosti napr. pustenie urciteho programu, atd. Takze neviem co s tym uz som nieco vygoogloval ale su to len otazky v roznych konferach, no bez odpovedi. Nieco sa mi pozdavalo no je to francuzsky. :)