Spam assasin a zahlcení systému

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Březen 15 08:50:15 CET 2004

Vladislav Večerek wrote/napsal:
: Zdravim, tak sem tu opjet s tématem antispamu...
:
: Rozjel sem spamassasina,
: nastaveni /etc/procmailrc
:
: :0fw
: | /usr/bin/spamassassin
:
: :0:
: * ^X-Spam-Flag: YES
: ! spam na nemrum.cz
:
:
: problem je ale ten že to šíleně zpomaluje servr mam tu PIII 550MHz
s 256M RAM 60GHDD a po spuštení tohohle antispamu se totalne zahltil po
jednom dnu servr ze z toho skolaboval i postfix (ranos em to cely
restartoval a nahrnulo se XX zprav které byly kdesi zaseklý).

   Pokud ještě něpoužíváte spamd, tak ho zkuste nasadit. Já mám na
serveru 2xPentium 200 MHz čas filtrování jedné zprávy okolo půl minuty
(což je IMHO dost, ale nevadí mi to).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>