Vyhody/nevyhody Open Source SW

Pondělí Březen 15 10:37:22 CET 2004

On Mon, 15 Mar 2004, Jan Marek wrote:

> Existuje neco takoveho i v OSS pod GPL (tedy snad krome knihoven
> hledajicich problemy s alokaci/odalokaci pameti)? Mohl byste
> uvest priklad?

Treba Splint (http://www.splint.org/).

Existuji i dalsi veci (ne nutne GPL), akorat si ted vybavuju jen takova
hesla/klicova slova: Extended Static Checking, MOPS, EauClaire. Mam dojem,
ze nekdo take delal neco postavene na theorem proveru Isabelle.

Pak jsou nektere mene sofistikovane programy, ktere proste v programu
vyhledavaji zname podezrele konstrukce (hlavne volani nebezpecnych
funkci). Matne si vzpominam na neco, co se jmenovalo ITS4 nebo tak nejak.