Je mozne spustat dia&gimp v jednom okne ?

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Úterý Březen 16 09:58:48 CET 2004

Barton Jaroslav wrote:

>A nestacilo by vam treba vypnout zobrazovani ikon programu v panelu z
>jinych ploch?

Bohuzial nestacilo. Prave som sa prehrabaval maillistom gimp-users a
vyzera ze tema single-window gimp je tam dost tabu. Dost ludi to chce,
ale developery presadzuju document-oriented pracu. T.j. kazdy obrazok
osve okno. Novy gimp2 uz sice ma 'docking' ale stale je kazdy obrazok osve.

Mna skor zaujimala moznot mat nieco ako nezavysle OKNO, do ktoreho by sa
dalo napratat viacero mou definovanych okien.

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ axonpro.sk, http://www.axonpro.sk/