php a apache pod fedorou

Jan Povolný povolny na utrv.ujep.cz
Úterý Březen 16 12:19:17 CET 2004

Dobry den,

stala se mi vcera takova podivnost, z niceho nic spadl httpd demon na
linuxu, kde bezi fedora core1. Nesel nahodit, nehlasil zadnou vyznamnou
chybu, jen SIGTERM a padl. V momente, kdy jsem odinstaloval php (rpm -e
php), tak najednou v pohode bezel. Stahl jsem tedy nove php, projel
konfiguraky php atd. Stale stejny problem. Restartoval jsem tedy cely server
a najednou najede apache i s nainstalovanym php. Ale nejak podivne.

Php skripty na webu se interpretuji, ale jen do te doby, nez pouzijete
nejaky parametr, napr. stranka index.php najede tak jak ma, ale pokud
pridate parametr index.php?neco=neco ,tak se provede opet pouze index.php,
jako by tam ten parametr vubec nebyl. Absolutne netusim, kde hledat chybu.

Ostatni veci, jako standardni html stranky nebo php-mysql zda se funguje ok.

Diky
Jan Povolny