Je mozne spustat dia&gimp v jednom okne ?

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Březen 16 12:27:01 CET 2004

Ernest Beinrohr wrote/napsal:
: Barton Jaroslav wrote:
:
: >A nestacilo by vam treba vypnout zobrazovani ikon programu v panelu z
: >jinych ploch?
: >
: >
: Bohuzial nestacilo. Prave som sa prehrabaval maillistom gimp-users a
: vyzera ze tema single-window gimp je tam dost tabu. Dost ludi to chce,
: ale developery presadzuju document-oriented pracu. T.j. kazdy obrazok
: osve okno. Novy gimp2 uz sice ma 'docking' ale stale je kazdy obrazok osve.
:
: Mna skor zaujimala moznot mat nieco ako nezavysle OKNO, do ktoreho by sa
: dalo napratat viacero mou definovanych okien.

   Použít windowmanager, který umožňuje nacpat do jednoho rámu více
oken a mezi nimi se přepínat. S výhodou to užívám, když mám v jednom
rámu okno LyXu a XDvi.

   Rozhodně to umí pekwm (můj oblíbený) a podle screenshotů i fluxbox
(který je dnes recenzovaný na root.cz)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>