uzavreni portu

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Březen 16 14:13:05 CET 2004

	Jenze jak tvrdi kolega, tak pokud iptables jsou zaompilovany,
tak DROP filter tam ma byt implicitne vzdy - ja jsem si sice kompiloval
vlastni jadro tak, aby tam byl (nikoli jako modul) i ipt_REJECT, ale
iptables drzkovalo na tom, co MELO byt v jadre i bez mych pozitku...:-)