Outlook Express, Mozilla Thunderbird a LDAP

David Hartman linux na cag.cz
Úterý Březen 16 15:41:18 CET 2004

Ahoj,

podle me jsou po instalaci serveru OpenLDAP nastaveny prava tak, ze
zapisovat do nej muze jen admin LDAPu a ostatni mohou jen cist. Ja
napriklad rozjel web rozhrani, kde si kazdy user muze zmenit heslo.
Musel jsem do /etc/openldap/slapd.conf pridat:

access to attr=userPassword
        by self write
        by anonymous auth
        by * none

access to attr=lmPassword
        by self write
        by anonymous auth
        by * none

access to attr=ntPassword
        by self write
        by anonymous auth
        by * none

access to *
        by self write
        by dn="cn=Manager,dc=CAG,dc=CZ" write
        by * read

aby se uzivatele mohli prihlasit a povolil jsem jim zapis jen do techto
trech atributu s hesly (kazdemu jen ve svem zaznamu!). Nezapomen povolit
pristup administratora!

Zdar a silu, david