matroxfb jako modul

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Březen 16 23:40:40 CET 2004

On Tue, Mar 16, 2004 at 07:25:26PM +0100, Petr Duchon wrote:

> pridejte
> append=video=matroxfb:vesa:0x194,depth:24
> do lilo.conf.
> vice info v /usr/src/linux/Documentation/fb/matroxfb.txt.
> (pozor, jen pro jadro 2.6. 2.4 ma jiny format parametru)

AHoj,

ve 2.6 kernelu je fb dost orezany v ramci "cisteni kodu". Bohuzel uz
nemuzete mit na kazde konzoli jine rozliseni. Nemuzu se tedy divat na
film a pomoci alt+f1 se prepnout na prvni konzoli, protoze mi prisel
e-mail. Musim hezky zase zmenit rozliseni na vsech konzolich. Proste hruza.
Holt nove API je nove API.

Jesteze Vana dela patche pro matrox na 2.6 a zmeni komplet cely API a
funguje vse tak, jak ma byt. Rikal, ze ve 2.7/2.8 se mu to zase podari
prosadit ;o)

Patch tusim roste na platanu:
ftp://platan.vc.cvut.cz/pub/linux/matrox-latest

Jsou tam i nejake nove ovladace co zrovna vyviji pro parhelii.

-- Dalibor Straka